فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

رز گل من در 5 ماهگي

1393/6/11 12:47
نویسنده : خاله مهديه
627 بازدید
اشتراک گذاری

رز گل خاله،خاله امشب غمگينه غمگین

آخه بعد از دو روز امشب رفتي خونتون

دل همه برات تنگ ميشه ...آخ كه چقدر شيرين و خوردني شدي ...اين دو روز كه اينجا بودي همش خوردمت

توي اين دو روز حسابي با خنده هات و بازيهات برامون دلبري كردي...واقعا با تو بودن چه كيفي ميده

حسابي هم باهات بازي كردم ...آخه خاله جون پريروز امتحاناي ترم تابستونم تموم شد منم خيالم راحت بود .

دبشب خاله جون و عمو جون و دختراش خونمون بودن ولي تو همش نق زدي و گريه كردي 

ديگه همه پيش خودشون گفتن فاطيما چقدر بد اخلاقه !!!

خلاصه آبرومون رو بردي ديگه دلخور

راستي عزيزم ديروز براي اولين بار غذاي كمكي خوردي : مخلوطي از آب و پودر برنج و نبات ..خيلي هم دوست داشتي ..نوش جونت عزيزم ...

تازه امروزم خودم سر ناهار بهت سيب زميني پخته كه خيلي هم عاشقشي دادم ..ماشالا غذا كه ميبيني مهلت نميدي همينطوري قاشق رو از دستمون مي قاپي و نگه ميداري توي دهنت ..ديگه ول هم نميكني

و اين ازين كاراييه كه خيلي من دوست دارم بوس

يه كار جديد از فاطيما جوني : دو سه روزيه كه خودت بدون كمك ميتوني بشينيتشویق ...كه ازين كارت من ذوق مرگ ميشم ... وقتي خودت ميشيني خيلي با نمك ميشي ...شكر خدا تحمل خوبي هم داري و چند دقيقه ميشيني و با اسباب بازيهات بازي ميكني و دوست داري چيزاي اطرافت رو هم برداري ...البته گاهي اوقات هم به طرف چپ و راست غش ميكني خندونک

اينم از عكسات كه مربوط ميشن به يكي دو هفته قبل :

اينجا بعد ازينكه با مامان و مامانم رفته بوديم خريد و اومديم خونه .اين كلاه رو هم برات خريدم :

 

دايي جون هم كه همش از سر و كول شما بالا ميره :

قربون قد و بالات برمممممم

ني ني كوشولو برا اولين بار كفش پا كرده :

 

 

پسندها (6)

نظرات (7)

خاطره
14 شهریور 93 9:50
به به چه خاله مهربونی. . ماشالله به قد و بالای دخمل طلا که نشسته
خاله سانی
16 شهریور 93 18:40
عزیزممم چه کفش و کلاه خوشگلی هم داره مثل خودش..افرین به این پیشرفتت فسقلی که میتونی بشینی
خاله مهديه
پاسخ
سلام خاله جون نظر لطفتونه
فرشته كوچولوي ما
17 شهریور 93 8:19
سلااااااااام خبر جديد دارم زود بيااااااا
خاله فرزانه
18 شهریور 93 11:42
الهي خاله قربون وجودت بشه كه انقدر عزيز مائي.الان كه اينا رو دارم مي نويسم تو خونه خودتي و من حسابي دلم برات تنگيده
مامان ملینا
18 شهریور 93 21:14
مامان مرجان
21 شهریور 93 21:34
ماششششششششششاله چه ناز شده.خدا نگهش داره واستون
خاله مهديه
پاسخ
مرسي عزيزم بووووووس
مامان آنیل
26 شهریور 93 0:19
سلام خاله مهدیه عزیز ممنونم که به وبلاگ آنیل اومدین بله واقعا نازگل شما و انیل یه جورایی هم تیپ هستن و جالب اینکه وزن و قد موقع تولدشون هم یکی هستش انیل از 8 شهریور کاملا چهاردست و پا راه میره و کلی پرجنب و جوشه و منم دو سه روزه که بهش سوپ و عصاره بادام میدم انشالله که همه نی نی ها سالم و سلامت باشن تشکر
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزيزم ..متشكرم از لطفتون و ازينكه به وبلاگ من اومدين ماشالا آنيل چه زود چهار و دست پا ميره !!! نازي نازي ...مراقبش باشيد و از طرف من ببوسيدش ..اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيم و از تجربه هاي هم استفاده كنيم ..بازم سر بزنين خوشحال ميشم