فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

عزیز دردونه خاله 6 ماهه شد

1393/6/31 19:51
نویسنده : خاله مهديه
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امشب بعد از چند روز اینترنت خونمون وصل شد و من تونستم بیام و برات پست جدید بزارم

وای انگار همین دیروز بود که فاطیما عسل خاله دنیا اومد .

اون روز یه فسقلی بودی که هیچ توجهی به اطرافت نداشتی ولي الان عزیزم خیلی کنجکاوی و داری هر روز چیزای تازه ميبيني و فعاليتهاي تازه انجام ميدي 

واقعا بچه ها چقدر زود بزرگ ميشن ..البته با زحمت خيلي زياد مادران مهربونشون 

روز جمعه 93/06/28  مصادف شد با چهاردهمين سال تولد دايي محمد حسين و 6 ماهگي شما ناز گل خانم 

به همين خاطر هم يه جشن كوچيك خودموني توي خونه خودمون برا هر دوتون گرفتيم 

اينم عكساي روز تولد :

واي كه چقدر با نمك شده بودي 

اينم يه عكس رويايي از كيكي كه خودمون زحمت درست كردنشو كشيديدم :

با اينكه دحتر خوش اخلاق و خنده رويي هستي ولي توي اون مدت اصلا نخنديدي و همش متعجب بودي :

مامان جونم زحمت كشيده بود آش رشته درست كرده بود كه دور هم خورديم بعد هم كيك رو نوش جان كرديم  و كادوها رو باز كرديم .خلاصه با اينكه جشن ساده اي بود ولي خوش گذشت .

اينجام مامانت داره لباستو عوض ميكنه تا كم كم لالا كني :

روز چهارشنبه 93/06/26 هم خونه شما دعوت شده بوديم .اونقدر دوست داشتني شده بودي كه هيچ كدوم نميتونستيم ازت دل بكنيم و بيايم خونه

 اينم عكساي اون روزته 

اينجا من و دايي و محمد و خاله فرزانه شما رو برديم كوچه ...اين منم كه در امتداد جاده دارم ميرم  آرام :

خاله فرزانه گفت صحنه جالبي شده بزار ازتون عكس بگيرم 

مامانت آلبومشو آورده بود ببينيم شمام ذوق كردي حسابي :

درحال خالي كردن ظرف تخمه ..خيلي هم كيف كرده بودي ازين كار :

فاطيما در حال مطالعه :

اي فضول :

فرداش هم اومدي خونه ما منم كلي از كارات عكس گرفتم :

تلاش براي براي برداشتن موبايل البته بي نتيجه غمگین :

اين نگاه يعني خاله نميخواي اين موبايل رو بدي به من خسته شدما !!! آخ كه چقدر عاشق تلفن همراهي :

اينجام ميخواي موبايل رو از دستم بگيري :

هيچ چيز به اندازه بردنت جلو آينه تو رو شاد و خندون نميكنه انقدر ميخندي و دست و پا ميزني كه من ميترسم خدا نكرده يه طوريت بشه :

عزيز دلم نميدوني چقدر دلم برات تنگ شده كي بشه پنجشنبه بشه تو رو ببينم ...قربونت برم كه هر روز داري شيرين تر ميشي ..ايشالا تولد 60 سالگيتو بگيريم ..خيلي دوست دارم .نميدونم الان داري چيكار ميكني؟؟شير ميخوري؟؟خوابي؟؟بازي ميكني؟؟گريه ميكني ؟؟ ولي در هر حالي كه هستي اميدوارم سالم و سلامت و سر حال باشي ...عشق خاله خيلي دوست دارم بووووس

پسندها (11)

نظرات (11)

مامان هدا
1 مهر 93 7:33
ان شاالله 6000ماهه شی.خیلی خوردنی شده.فداش شم.بوس بوس بوس بوس
خاله مهديه
پاسخ
مرسی عزیزم ان شالا سپهر جونم عمر با عزت و طولانی داشته باشه
راهي نزديک براي کســب درآمـــد بالا...
1 مهر 93 7:43
دوســـــــــت خـــــوبمـــــــ ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامــــــــــ... ميگمـــ دنــبـــالــــــ "يه مجموعه ي آمـوزشي اشتغال زايي و کســب درآمد با سرمـــايه كــم براي خـــودت مي گرديـــ" ؟؟ درســته ؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ما ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خريــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــي.....
خاطره
1 مهر 93 11:12
سلام عزیزم اتفاقا دیروز اومدم وبلاگت دیدم آپ نکردی .. خوشحالم که خوشحالی.. تو در آینده یه مادر بی نظیر میشی چون عاشق نی نی ها هستی
خاله مهديه
پاسخ
فدات بشم خاطره جون ...منم وقتي ميام وب شما يه پستي ميخونم كه ناراحتي و غصه نداري خوشحال ميشم ...مراقب ني ني باش ...بي صبرانه در انتظار بدنيا اومدنش هستم
مامان نیلوفر
1 مهر 93 12:28
شش ماهگیت مبارک عزیزم ایشاالله 60000000000ساله بشی تولد دایی محمد حسین هم مبارک باشه
خاله مهديه
پاسخ
ممنونم مامان مهربون ..لطف دارين عزيزم ...نيلوفر جون چطوره ؟؟ از طرف من ببوسش
خاله سانی
1 مهر 93 12:38
اخیییی عزیزم چقدر لباسات بهت میادتولد دایی جونت و 6 ماهگیت مبارک باشه ایشا.. 120 سالگیت.. ای جوونم خب بچگی اینهمه شمع و بادکنک و چیزای رنگی دیده همه حواسش به اوناست دیگه.. هزار ماشا.. خیلی خوردنی شده ببوسش عزیزم
خاله مهديه
پاسخ
فدات بشم عزيزم ....آره خيلي متعجب شده بود ...هر كاريش كرديم بخنده نخنديد بنيتا رو از طرف من ببوس ..
زهرا
1 مهر 93 16:38
وای چه عکس های خوشگلی ازش انداختی ماشاالله خیلی ناز شده خدا حفظش کنه 6 ماهگیتم مبارک
خاله مهديه
پاسخ
ممنونم عزيزم چشاتون قشنگ ميبينه ...لطف كردين كه به وبم سر زدين
دايي محمد حسين
3 مهر 93 17:08
فاطيماي عزيز دل من هم يك بار ديگه تولدتو بهت تبريك ميگم.از اين كه تولد من و تو هم زمان برگزار شد خيلي خوشحالم.اميدوارم كه روزي برسه كه شمع 6000000000ماهگيتو فوت كني
خاله مهديه
پاسخ
مرسي دايي مهربون ايشالا روزي برسه كه تو هم شمع 140 سالگيتو فوت كني ...الان كه دارم نظرتو ميخونم و تائيد ميكنم تو رفتي زيارت قم و جمكران ...اميدوارم سالم و سلامت برگردي عزيزم
خاطره
5 مهر 93 0:24
راستشو بخوای همش دارم کنجکاوی می کنم از روی عکس امامزاده که ببینم کجای شهرتون هستید ..خودت بهم بگو خیالم راحت شه... دیگه اینکه جنس نی نی مون مشخص نیست و من تو خماری ام چون هیچی واسش نمی تونم بخرم
خاله مهديه
پاسخ
جاشو میام توی خصوصی بهت میگم عزیزم همین معلوم نبودن جنسیت هم خودش خیلی جالبه ...من همکارم 6 ماهه بارداره رفته بود سونو بهش گفته بودن دختره ما همکارا براش اسم دختر انتخاب میکردیم تا اینکه چند روز پیش اومد گفت رفته سونوی 4 بعدی گفتن بچه پسره ..برامون جالب بود کلی خندیدیم
مامان سمانه
8 مهر 93 12:59
سلام مهدیه جونم ، ببخشید دیر اومدم ولی اومدم ،ممنونم ک ب وبم سر زدی وب قشنگی داری ماشا... هزار ماشا... چ دخمل نازی داری از عکساش لذت بردم ماشا... تو تولدش جه خوشتیپ شده بود خیلی هم ناز شده بود فاطیما خانوم 6 ماهگیت مبارک خاله جون ایشا...600000000000000 ساله بشی فدات بشم چقد عکساش با عروسکاش بامزه شده آفرین بر شما چ کیکی درست کردین معلومه ک خیلی هم خوش مزه ب نظر میرسه عکس شما با فاطیما خانومی در امتداد جاده خیلی جالب بود راستی تولد دایی محمد هم مبارک 5شنبه ک فاطیما رو دیدی از طرف منم خیلی ماچش کن خیلی ب دلم نشسته
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزیزم وای نمی دونی چقدر خوشحال شدم از اومدنتون از اینکه وقت گذاشتین ازتون ممنونم ...همه اینا نظر لطف شما رو میرسونه اتفاقا الان من سرکارم و میدونم خواهرم خونه ست ...چشم از طرف شما میبوسمش شمام آریسا رو ببوسید
مامانی
8 مهر 93 17:45
سلام دوستم میسی که سر زدی لینک شدی.خدا حفظش کنه چه دخملی نازی ماشالا خوشگلم هست عزیزممممممم
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزیزم ...خیلی لطف کردین که به وبم اومدین ...چشماتون قشنگ میبینه ...بوووووس[گل
مامان فرشته كوچولو
18 مهر 93 11:06
سلام ، ماشالا به اين فاطيما خانوم يه بوس گنده از لپاش بكن خاله جونش
خاله مهديه
پاسخ
سلام ...چشممممم ممنونم عزیزم