فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

7 ماه گذشت ...

1393/7/29 23:52
نویسنده : خاله مهديه
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق خاله 

الان كه دارم اين پست رو برات ميزارم ساعت از 12 نيمه شب گذشته و بارون خيلي قشنگي داره مياد .همراه با صداي رعد و برق شديد

خاله خيلي دلش برات تنگ شده ...خوشحالم ازينكه فردا مياي خونمون .كاش زود فردا بشه و من روي ماهت رو ببينم.

باور كن وقتي نيستي به همه ما سخت ميگذره .

ديگه مدتيه آخر هفته ها برام كسل كننده نيستن ...چون چهارشنبه ها و پنجشنبه ها بعد از ظهر و

جمعه ها كهسركار نميرم فاطيما جوني مياد خونمون و من همه وجودم از وجودش شاد ميشه 

خوشگل خاله 7 ماهگيت با دو روز تاخير مبارك عزيزم ...خيلي زود داري بزرگ ميشي .باورم نميشه

ازون پستي كه مربوط به تولد 6 ماهگيت بود 1 ماه گذشته باشه 

عزيزكم خيلي دلم ميخواد بدونم كاراي جديد چي ياد گرفتي ...مامانت ديروز به محل كارم زنگ زد گفت

ايندفعهخيلي قشنگ صداش كردي ماما !!! و تلفظ كلمه ماما از دفعه قبلت خيلي بهتر بوده .قربونت

برم كه به حرف در اومدي 

خب بريم سراغ جديدترين عكسات ..اين عكسا مربوط ميشه به 24/7/93  همون لحظه ورودت به

خونمون ..كه من و خاله فرزانه و دايي محمد در يك چشم به هم زدن دم در شما رو از دست مامانت

ربوديم و  شروع كرديم به بازي كردن و بغل كردن شما ...قربونت برم كه تو ام چيزي كم نذاشتي و

كلي بهمون خنديدي و ابراز محبت كردي :

تازگيام بلد شدي زبونت رو اينطوري ميكني و از خودت صدا در مياري :

ببين خاله فرزانه چه كارايي ميكنه هههه :

 

تو را به اندازه تمام قطره هاي باران دوست دارم ...

تو را به خاطر پاكي و معصوميت كودكانه ات دوست دارم ....

تو را به هر بهانه اي دوست خواهم داشت ....

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان ریحانه
30 مهر 93 11:54
ناز بشه این دخمله که اینقدر دل میبره
خاله مهديه
پاسخ
مرسی عزیزم نازنین زهرا رو از طرف من ببوسید
مامان هدا
30 مهر 93 12:40
عاشق دومین عکسش شدم.نمیدونم چرا؟
خاله مهديه
پاسخ
آره عزیزم منم این ژستشو خیلی دوست دارم ...
♥ مامان مهیـــــــــــــــلا ♥
2 آبان 93 14:12
7 ماهگیت مبارک چه عکسای خوشجلی ازت گرفتن خوش به حالت
خاله مهديه
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون
خاله سانی
3 آبان 93 19:46
7 ماهگیت مبارک باشه عزیز دلممم وااای خدا چقدر با نمکه چه عکسای خوشگلی هم گرفتین ازش
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم ..چشماتون قشنگ میبینه
مامان آنیل
5 آبان 93 21:03
آخ که چقدر من این فاطیما جونو دوست دارم میبوسمت عزیزم .
خاله مهديه
پاسخ
مرسی عزیزم ...باور کن منم آنیل جونو خیلی دوست دارم .بووووسسسس
مامان نیلوفر
14 آبان 93 20:36
عزیزم چه عکسهای خوشملی قربونت برم بووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسس
خاله مهديه
پاسخ
مرسي گلم لطف داري ...منم بووووووس