فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

اولين محرم

1393/8/17 23:54
نویسنده : خاله مهديه
610 بازدید
اشتراک گذاری

السلام عليك يا ابا عبداله 

سلام به فاطيماي عزيزم ..به قند عسلم  و به دوستاي خوب و عزيزم .

ماه محرم رو به همتون تسليت ميگم .

عزيز دلم بالاخره محرم هم از راه رسيد .البته ببخش كه اين پست رو كمي دير برات ميذارم .آخه وقت نكردم زود تر بيام .

آره گلم .امسال اولين محرم عمرت بود .. و من ميخوام برات از داستان علي اصغر بگم ..از طفل شش ماهه امام حسين ...

خيلي سال قبل توي ماه محرم يه ني ني خيلي معصوم و قشنگ بود كه اسمش علي اصغر و تقريبا هم سن خودت بود .

ولي يه روز آدم بدا موقعي كه باباي خوب و مهربونش حضرت امام حسين (ع) داشت لب چشمه بهش آب ميداد به گلوي اين طفل معصوم تير زدند و اين كوچولوي بيگناه رو به شهادت رسوندن..

و بعد هم باباي علي اصغر رو به شهادت رسوندن .عزيزم انشالا بعدا وقتي بزرگ تر شدي داستان غم انگيز شهادت امام حسين (ع) توي دشت كربلا رو برات ميگم .

گل خاله ، ماه محرم براي هممون ماه غمگينيه ...ما هر سال اين ماه رو عزاداري ميكنيم...

اميدوارم تو هم وقتي بزرگ شدي توي عزاداري هامون شركت كني و امام حسين رو دوست بداري 

جونم برات بگه جند سال قبل كه تو هنوز قدمهاي خوشگلتو توي اين دنيا نگذاشته بودي و ما هم براي اومدنت بي تابي ميكرديم و دلمون ميخواست مامان الهه يه ني ني داشته باشه ،مامانم نذر كرد كه اگه خدا بهش يه ني ني مثل تو داد اولين تاسوعا و عاشورا بعد از تولدت رو بين مردم شير پخش كنه و  هم اينكه لباس علي اصغر رو بهت بپوشيونيم ..شكر خدا كه خداي مهربون دعامون رو بر آورده كرد و مامان خوب من هم امسال نذرش رو ادا كرد .

روز تاسوعا من و مامان و بابام نذر شير رو ادا كرديم و خودم ليوانهاي شير رو به مردمي كه حسابي دورمون جمع شده بودن ميدادم ...باور كن اشك توي چشمام جمع شده بود ..كلي ني ني كوچولو اومده بودن و از من شير ميخواستن .خانمي هم اومده بود و به نيت شفاي مريضش از من شير گرفت .

روز بعد هم كه عاشورا بود ظهرش لباس علي اصغر رو بهت پوشونديم و برديمت همون جايي كه مامان توي نذرش گفته بود ..اينم از عكساي قشنگت :

اينجا بغل مامانم هستي داريم ميريم به همون مكان :

(توي اين عكسها هفت ماه و پانزده روزه هستي )

اينجا مراسم تعزيه و آتش زدن خيمه ها بود .هم جالب بود هم گريه دار .جمعيت زيادي هم اومده بودن :

اين عكسها رو هم توي خونه ازت گرفتيم :

قربون اون معصوميت حضرت علي اصغر و خودت بشم :

 

 

خوشحالم كه امسال ماه محرم تو هم كنارمون بودي ...

خوشحالم كه امسال ماه محرم ديگه خواهرم وقتي شيرخوارگان حسيني رو ميديد به خاطر نداشتن ني ني اشك از چشماش سرازير نشد ...

خوشحالم كه خدا ياريمون كرد تا بتونيم نذرمون رو ادا كنيم ...

و خوشحالم از اينكه خدا نعمتي مثل تو رو به ما داده ....

راستي خاله امشب هم بعد از چند روز رفتي خونه خودتون .خيلي خيلي هم دختر شيطون و بلايي شدي.انشالا توي پستاي بعدي عكساتو ميذارم ...خيلي دوست دارم و مثل هميشه از راه دور ميبوسمت ...بوس

 

 

 

پسندها (11)

نظرات (13)

مامان ریحانه
18 آبان 93 8:58
وااااااااااااااااای خدای من تو این لباس چقدر جیگر شده خاله قربونت بره الهههههههههههههی عزیزم یعنی واقعا خوردنی شدی حضرت علی اصغر پشت و پناهت
خاله مهديه
پاسخ
مرسییییییی عزیزممممممم فدات بشم گلم ...لطف دارین شما ...از طرف من کوچولو رو ببوس
♥ مامان مهیلا ♥
18 آبان 93 16:21
سلام ماشالله چه ناز شده خدا قبول کنه از طرف من ومهیلا ببوسینش
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزیزم ...چشم گلم ...فاطیمام شماومهیلا رو میبوسه
مامان سمانه
19 آبان 93 0:02
نظرتو قبول باشه مهدیه جون خدا فاطیما جونو براتو حفظش کنه
خاله مهديه
پاسخ
مرسي عزيزم بوووس
مامان آنیل
19 آبان 93 0:54
قبول باشه چقدر ناز شده ممنون که به وبلاگ انیل اومدین والا آنیل عاشق لپ تاپ منه و تا میبینه من پشت لپ تاپم با سرعت خودش رو میرسونه و اصلا اجازه نمیده باهاش کار کنم و گریه و داد و بیداد که اجازه بدم با دست بکوبه تو سر این لپ تاپ بیچاره من ، منم کارمند دیگه سختم میشه لپ تاپ جدید بخرم ترجیح میدم کمتر پشت لپ تاپ باشم فاطیما جونو ببوسید.
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزيزم خواهش ميكنم آره عزيزم دقيقا درك ميكنم .فاطيمام همينطوره ..جرات نداريم جلو چشمش چيزي بذاريم سريع چهار دست و پايي مياد و همه رو به هم ميزنه ...خدا هر دوشون رو حفظ كنه
مامان هدا
19 آبان 93 10:30
قبول باشه ان شاالله. تو این لباس معصومیتش چند برابر شده.واقعا دیگه داره خانمی میشه ها
خاله مهديه
پاسخ
مرسی عزیزم ..آره فداش بشم خانم شده ...لطف کردی که اومدی سپهر رو ببوس
مامان نیلوفر
19 آبان 93 11:35
نظرتون قبول عزیزم خدا فاطیما جونوبراتون حفظ کنه فاطیما جونو ببوسید
خاله مهديه
پاسخ
ممنونم عزیزم عزاداریهای شمام قبول نیلوفرجونم ببوسید از طرف من
فرشته كوچولوي ما
20 آبان 93 20:07
سلام عزيزم ،ممنون از لطفت چه جيگري شده توي اين لباسا ،فاطيما كوچولو ايشالا علي اصغر ع حافظش باشه ايشالا منم سال ديگه ني ني مو با همين لباسا ميبرم شيرخوارگان خدايااااااا شكرتتتتتت ، خداجونم به هر كي آرزو شو داره بده
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزيزم مرسي گلم خيلي محبت داري انشالا كه اين آرزوي شمام برآورده ميشه و عكس ني ني خوشگلت رو با اين لباس برامون ميذاري .من هم دعا ميكنم خدا به همه اونايي كه ني ني ندارن يه ني ني خوشگل بده
zakieh
22 آبان 93 22:29
سلام خاله جوني قربونش برم چقد ناز شده تو اين لباس
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزيزم .مرسي فداتون بشم لطف دارين
نورا کوچولو
25 آبان 93 15:15
سلام فاطیما جون نذر مامانی قبول باشه ایشاالله علی اصغر حسین نگه داره تو و نورا جونه من و همه کوچولو ها واسه پدر و مادراشون باشه
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزیزم ...الهی آمین خیلی لطف کردین که اومدین .متشکرم گلم
فاطیما
26 آبان 93 13:07
سلام خاله مهدیه جون. قبول باشه عزاداریهاتون. هم از شما هم از فاطیما جون. ماشالا به این دختر. از طرف من محکم ببوسش.
خاله مهديه
پاسخ
سلام به روی ماهتون .ممنونم عزاداری شمام قبول باشه ..ماشالا به جونتون شمام یوسف جون رو از طرف من ببوسید
مامانی
26 آبان 93 14:07
سلام عزیزم مرسی از حضور سبزت،بازم یهم سربزن خوشحال میشم.
خاله مهديه
پاسخ
سلام گلم ...چشم حتما میام از شمام تشکر که اومدین به وبم
خاله سانی
30 آبان 93 18:15
سلام عزیزم ببخشید که دیر بهتون سر زدم چند روزی حالم خوب نبود و نمیومدم.. ای جانم چقدر این لباسا بهش میاد..نذرتون قبول باشه.انشا.. که مریض اون خانوم و همه ی مریضا هم شفا پیدا کنن عکساش خیلی خوشگل شدن
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزيزم ...اتفاقا خودمم نگرانت شده بودم بخدا .پيش خودم ميگفتم خاله ساني كه هميشه به من لطف داشته چطور واسه اين پست نيومده بهمون سر بزنه ؟؟ اميدوارم كسالتت برطرف شده باشه گلم مرسي عزيزم خيلي لطف داري چشات قشنگ ميبينه..
هدی (مامان آرش)
1 آذر 93 4:05
سلام عزیزم.ببخش که اینقد دیر اومدم.اصلا وقت نمیکنم به همه کارام برسم.همه چیم یک در میونه. ماشالا به این دختر ناز.خدا براتون حفظش کنه. نظرتونم قبول باشه. خدا مراد همه رو بده و هیچکیو چشم انتظار یه بچه نذاره.
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی لطف کردین که اومدین ممنونم درکتون میکنم چون بچه داری واقعا سخته و وقت آدم رو میگیره.انشالا خدا آرش جونم حفظ کنه و در جواب دعای شما باید بگم : آمین