فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

فاطيماي من اين روزها ...

1393/11/19 0:44
نویسنده : خاله مهديه
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

سلامي به گرمي آفتاب زمستون امسال به عزيز دلم فاطيما جون 

به دخمل گلي كه هنوز يكسال نيست پاشو توي دنيامون گذاشته ولي اندازه همه دنيا برامون شيريني آورده  

خب عزيزم خيلي دلم برات تنگ شده از سه شنبه صبح تا حالا نديدمت .مامان و باباي بي رحم تو هم كه توي اين چن روزه نيومدن خونمون .واي خاله جون دلم برات يه ذره شده بخدا ..اگه ببينمت حسابي ميخورمت 

راستي خاله برات چند تا شكلات كاكائويي كنار گذاشتم  تا فردا كه قراره بياين خونمون بهت بدم.آخه فردا جشن زايمان دوست و يار قديميه منه كه اونم اسمش مهديه ست و ما بهش ميگيم خاله مهديه ..تو هم كه عاشق شكلات كاكائويي هستي عزيزم 

راستي خاله بزن قدش رو تازگيا خوب بلد شدي يادم باشه فردا اومدي بازم بزنيم قددششش

خب بريم سراغ عكساي اين چند روزت :

اين عكس مربوط ميشه به 7 يهمن مراسم پا تختي نوه خاله مادرم .اينجا شما 10 ماه و 10 روزه هستي :

اينجام داري به به ميخوري عزيزم :

اون شب كلي رقصيدي و خودتو بالا و پايين كردي ..همه خندشون گرفته بود بعدشم تو بغل مامانم خوابم برد :

بعد هم  اومديم خونه .اينم يه ‍ژست پر از جذبه كه فكر كنم مادرشوهرا براي عروساشون ميگيرن يا شايدم بر عكس.هههه..واي اگه بدوني ما با اين عكست چقدر خنديديم :

اينم خنده ي خوشگل شما :

اين عكسام مربوط ميشه به روزيكشنيه 12 يهمن 93 شما اينجا 10 و ماه و 15 روز سن داري و اومدي محل كار من ..آخه خونه خاله فاطمه مهموني بود چون خونشون نزديك محل كار من بود منم رفتم و آوردمت محل كارم .عاشق كيبوردي قربونت برم :

 

بعد هم اومديم خونه تو هم داري از در و ديوار بالا ميري :

اينجام كه معلوم نيست داري چه آتيشي ميسوزوني :

نه مثل اينكه چيز خاصي نيست ..بازي با تسبيح ...عشق هميشگي حاج خانوم فاطيما :

وقتي ميگيم فاطيما صلوات بفرست خودت رو تكون تكون ميدي و يه چيزايي هم ميگي 

اينم آقا كلاغه كه خيلي دوستش داري .خاله فرزانه برات خريده انقدر خوشگل قارقار ميكنه كه نگو :

كلاغه بيچاره داره نوكش كنده ميشه ..نكنش خاله گناه داره 

اين پتو رو خيلي دوست داري ..تا ميگم خرسي خوابه كو؟؟ميدوي مياي بغلش ميخوابي و  بازي ميكني :

راستي يه سورپرايز برات دارم اين عكس رو مامانت بعد از چند ماه از تو موبايلش پيدا كرد فكر كنم سه يا چهار ماهه هستي ..عين ماه بودي قربونت بشم با اون چشماي گرد و قشنگت :

اين كيف خيلي خوشگل رو خاله فرزانه با عشق و وسواس تموم براي شما درست كرده دستش درد نكنه :

خب عزيزم انشالا فردا ميبينمت و دلي از عزا در ميارم ..خيلي دوست دارم خدانگهدار 

 

پسندها (8)

نظرات (13)

مامان ریحانه
19 بهمن 93 10:32
سلام مهدیه ی عزیز گفتی گرمی آفتاب زمستون دلم گرفت یه ماه بیشتر از زمستون نمونده نه برفی نه بارونی واقعا امسال چه زمستونی داشتیم مهدیه جونم از اینکه همیشه به من لطف داری خیلی خیلی ممنونم انشالله خوشبخت بشی عزیزم و روزی بیای و از خاطرات نی نی خودت برامون بنویسی
خاله مهديه
پاسخ
سلام همشهري گلم ..اره عزيزم من كه تا اين سن رسيدم هنوز همچين زمستوني رو ياد ندارم خدا تابستون به دادمون برسه فدات بشم گلم شمام هميشه ب من لطف داري اميدوارم هميشه در كنار خانوادتون خوشبخت باشيد ممنونم
مامان ریحانه
19 بهمن 93 10:43
حالا بریم سراغ این عسل طلا که ماشالله روز به روز شیرینتر و خوردنی تر میشه خوش به حال فاطیما جون که خاله ایی به این مهربونی داره چه اتفاقات قشنگی برای فاطیما جون افتاده و خواهد افتاد شرکت تو جشنهای شاد که بچه ها عاشقشن عکسهای فاطیما جون خیلی قشنگن مخصوصا اونجا که قیافه ی جدی به خودش گرفته می خواسته کی ازش حساب ببره و چقدر معصومانه تو بغل مامان بزرگش خوابیده عززززززززیزم با کلاغه چه سر جنگی داره چه با حرص منقارش و گرفته واااااااااای که من بخورم تو رو مهدیه جون حق داری دلت براش زود به زود تنگ بشه آخه خیلی جیگر شده چه تسبیه گنده ای دستشه خانم خانوما قبول باشه ما را هم دعا کن بچه ها عاشق تسبیه هستن و اما اومدیم سراغ اون کیف کفشدوزکی قشنگ دست خاله فرزانه درد نکنه خیلی قشنگه اگه آموزش این کیفه رو هم بزاره که دیگه خیلی خوب میشه
خاله مهديه
پاسخ
بابت همه نظرات خوب و زيبات ممنونم شرمنده كردي منو ...از اينكه اين همه وقت گذاشتي برام خيلي ازت متشكرم ريحانه جوني در مورد كيف كفشدوزك اول كه ازت ممنونم گلم دوم باشه چشم به خواهرم ميگم اگه بشه انجام بده ...فداي شما ...نازنين رو ببوسين حتما
مامان ریحانه
19 بهمن 93 10:45
برای خاله مهدیه و فاطیمای گل
خاله مهديه
پاسخ
براي مامان ريحانه و دختر نازش نازنين :
♥ایدا♥
19 بهمن 93 21:26
چه دختره شیرینی خوشگلم به منم سربزنید خوش حال میشم اپم
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزيزم ممنون كه ب وب من سر زدي ...همين الان اومدم و براتون نظر گذاشتم شاد باشين
مامان سمانه
19 بهمن 93 23:56
سلام مهدیه جون ، حالو احوالت چطوره عزیزم ؟ عکسا خیلی خیلی باحال و قشنگ بودن بخوصوص عکس نگاه مادرشوهرانه خیلی با جذبه بود در کل عکسای خیلی باحالی بودن تازه خانوم خانوم که فوتبال هم که نگاه میکنه صلوات هم که میده عزییییزم یه دنیا ماچش کن
خاله مهديه
پاسخ
به به سلاممامان سمانه عزيزم ...صفا آوردي عزيزم مرسي گلم خيلي لطف دارين ..آره ديگه شيطونمون همه كاري ميكنه بزار آريسا بزرگ شه ميفهمين ما چي ميكشيم ههههه
خاله سانی
24 بهمن 93 13:58
سلام عزیزم امیدوارم مهمونی بهتون خوش گذشته باشه..تو هم مثل بنیتا شکلات دوست داری نوش جوونت چه عکسای خوشگلی گرفتین ازین فسقلی که روز به روزم داره شیرینتر میشه هزار ماشا.. قربون اون صلوات فرستادنت عزیزمچه خاله های هنرمندی داره فاطیما جون دست خاله فرزانه درد نکنه خیلی کیف خوشگلی درست کردن
خاله مهديه
پاسخ
سلام به خاله ساني عزيز از نظرات خوبت ممنونم دوست عزيز ..خيلي لطف كردي ..فداي تو ..از طرف من بنيتا رو ببوسيد
مامان نیلوفر
25 بهمن 93 16:25
عزیزم عکسهات مثل همیشه خیلی خوشگلندست خاله جون هم بابت کیف خوشگلی که برای فاطیما جون درست کرده درد نکنه
خاله مهديه
پاسخ
سلام به مامان نیلوفر عزیز ممنونم عزیزم.مثل همیشه خیلی لطف کردی بوووس
محمد
25 بهمن 93 17:48
سلام بروزم با وسایل جدید "آماده سازی کیک، دسر" بروزم. به منم سربزن.
مامان مرجان
26 بهمن 93 22:30
سلام مهدیه جووون.خوبی گلم؟مهدیه جون عکسایه فاطیما بلارو دیدم....وای مردم از خنده...همش قشنگ بود.ماشاله داره روز به روز خانوم تر و نازتر میشه....من میمیرم واسه دخملی....ممنون که به وب ایلیا سر میزنی...منم هروقت این اقا بزاره میام اینجا تا فاطیما جونمو ببینم.خیلی ببوسش از طرف من یه گازه محکمش بگیر بزغاله رو...شیطونه خاله...
خاله مهديه
پاسخ
سلام مرجان جونم ..مرسي من خوبم شما خودت خوبي؟ راستي از كدوم عكس بيشتر خندت گرفت؟فك كنم عكس ژست مادر شوهر؟؟ههههه عزيزميييييييي مرسي از نظراتت عزيزم لطف دارين شما خيلي خوب ميكني مياي من كه خيلي خوشحال ميشم .اتفاقا امشب خونشون بودم حسابي خورديم همديگه رو هههه از طرف من ايليا رو حتما ببوس
محمد
28 بهمن 93 9:35
فروشگاه اینترنتی تلیپ سبدهای پذیرایی زیبای unique در سایز های مختلف با قیمت های مناسب هدیه ای بسیار زیبا و کاربردی جهت منازل شما و عزیزانتان.
نورالدین
29 بهمن 93 22:16
سلام واقعا دختر خوشملی است خیلی با نمکه
خاله مهديه
پاسخ
سلام مرسی لطف دارین
ایدا
1 اسفند 93 19:18
چه کوچلوی خوشگلی قربونش بشم به منم سربزنید اپم
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم..چشم به پیش شمام میام
مامانی و بابایی
20 اسفند 93 8:16
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ پیشاپیش ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ عیدتون ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ مبارک ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤