فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

11 ماهگي و آغاز شيطنت

1393/12/3 0:32
نویسنده : خاله مهديه
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آفتاب گرمي بخش زندگيم 

به نازنازي شيطون خودم ...به شيطون بلاي خودم

عزيزم 11 ماهگيت مبارك جشن ديگه كم كم داره سالگرد تولدت هم نزديك ميشه 

اين روزا هم كه ماشششااله هر چي از شيطونيات بگم كم گفتم .از روز چهارشنبه تا جمعه شب خونمون بودي .واي واي خاله چقدر تو انرژي داري قربونت برم ...من موندم مامانت از دستت چي ميكشه ..همش شيطوني .مگه يه دقيقه ميشيني يه جايي؟؟؟

الهي فدات بشم كه انقدر بهم وابسته شدي .ديگه هر چي از وابستگيات بهم بگم كم گفتم .وقتي از سر كار ميام خونه تا منو ميبيني جيغ بلندي ميكشي و ميپري تو بغلم .ديگم كنده شدنت از من با خداست!!! .گاهي وقتا تا نيم ساعت لباساي بيرونم تنمه اخه نميري بغل كسي تا من لباسامو عوض كنم.همش دوست داري بغلم باشي و فقط هم منو بوس ميكني و البته گاز هم ميگيري !!

خب برم سراغ شيرين كاريات عزيزم و چيزايي كه ياد گرفتي :

كلمات جديد ياد گرفتي  مثل :

چتر =اپر     آب=آپ يا آب   رفت =اپ     به به =به به       بابا=بابا       مامان =ماما 

ديگه معني خيلي از جملات رو ميدوني .گاهي وقتا تعجب ميكنيم ازينكه ميفهمي ما چي بهت ميگيم يا چي ازت ميخوايم .هر چيزي رو هم با يك بار يا حداقل دوبار ياد ميگيري.

مثلا بهت ميگيم اين در رو ببند يا باز كن انجامش ميدي يا مثلا بهت ميگيم غذاتو بده منم بخورم قاشق غذا رو ميذاري دهنمون البته گاهي دم قاشق رو ميچپوني تو حلقمون ههههه !!!! و خيلي از جملات ديگه رو كه متوجه ميشي و انجام ميدي 

دو روز پيش برات بيسكوئيت و شكلات و اورده بودم بسته شكلات رو دادم دستت و بيسكوئيت هم اون يكي دستت بهت گفتم فاطيما شكلات رو بده من بهم دادي !!گفتم حالا بيسكوئيت رو بده بهم دادي منم اينطوري بودم تعجب  

طبقه پايين رو خيلي دوست داري.تا بهت ميگيم بريم پايين همچين خودتو تو بغلمون فشار ميدي بهمون يعني بريم !! عاشق اتاق خواب طبقه پايين هستي .به قول مامانت برات مثل سرزمين عجايب ميمونه!!

يه دونه مجسمه  ماهي داريم دهنش بازه ميگيم فاطيما ماهي چيكار ميكنه ؟؟دهنتو باز ميكني مام كلي ميخنديم

دست شستن رو خيلي دوست داري .هر وقت تو آشپزخونه باشيم و شير اب باز باشه دوس داري دستاتو بشوري و كيف هم ميكني ازين كار

اگه دستمال بهت بديم و بگيم صورتت رو تميز كن خيلي قشنگ تميز ميكني و خيلي خوب معني تميز كردن رو ميدوني 

يه كار خيلي بامزه كه بلد شدي اينه كه عروسكتو كه اسمش ني ني هست رو بهت ميديم و بهت ميگيم فاطيما بهش ممه بده تو هم صورت عروسك رو روي سينت فشار ميدي !!!يعني داره شير ميخوره !!!واي اگه بدوني چقدر ميخنديم اين كارت خيلي با مزه ست .گاهي وقتام عروسكو بر عكس ميگيري و بهش شير ميدي !!!

بازي گل يا پوچ رو خيلي دوست داري و هر وقت بهت ميگيم بيا گل يا پوچ دستاتو مشت ميكني و ميخندي و كلا استاد حدس زدن هم هستي و ميدوني تو كدوم دستمونه !!!

كلاغ پر و اتل متل توتوله رو هم بلدي .  وقتي هم بهت ميگيم حسين حسين شروع ميكني به سينه زدن!!

راستي خاله يه شعر هست كه ميگه : به روز يه آقا خرگوشه رفت پيش بچه موشه .... اين شعر رو از نوزاديت تا الان برات ميخونيم و ا زموبايلمون برات ميزاريم ديگه كاملا باهاش آشنا هستي و وقتي ميخونيم فورا شروع ميكني به دست زدن و رقصيدن ...فقط كافيه كه كلمه يه روز رو بگيم ميفهمي كه چي ميخوايم بخونيم تعجب و شروع ميكني به رقصيدن!!

ديگه اينكه بالا رفتن و پايين اومدن از پله رو خوب بلد شدي و در يك چشم به هم زدن از پله ميري بالا اينه كه همش بايد چهار چشمي همه مراقبت باشيم كه خدا نكرده نيفتي قربونت برم .

دقت خيلي خوبي هم داري .مثلا اگه يكي با يه لباسي باشه و بره عوض كنه فورا متوجه ميشي و به لباسش نگاه ميكني و لمس ميكني .يا حتي اگه گوشواره هم گوش كنيم يا عوض كنيم متوجه ميشي

با انگشتت اشاره ميكني به اشيا و ادمهاي دور و برت و چيزي رو كه دوست داري و ميخواي با انگشتت نشون ميدي يا مثلا وقتي بهت ميگيم فلاني كو؟با انگشتت نشون ميدي

اجزا صورت رو خوب بلدي .وقتي ميگيم چشمام كو؟گوشام كو؟بيني كو؟؟با انگشتت نشون ميدي .البته گاهي وقتام با انگشت صاف فرو ميكني تو چش و چالمون خندونک

اگر كسي از در بره بيرون ميگي اپ يعني رفت و براش باي باي ميكني .

تلفن اسباب بازي رو ميزاري روي گوشت و ميگي الو .البته اين كار رو با توجه به تلاشهاي شبانه روزي اينجانب فقط  دو بار انجام دادي !!!

خب ديگه حالا بريم سراغ عكساي خوشگلت :

اولين عكس مربوط ميشه به مراسم جشن زايمان دوست قديميم خاله مهديه كه هممون دعوت بوديم .93/11/19 اينجا شما 10 ماه و 22 روزه هستي :

اينم ني ني خوشگل خاله مهديه  كه اسمش آرتين هست .15 دي بدنيا اومده .خيلي هم نازه :

اينجام تا آرتين رو گذاشتيم كنارت، سرت رو گذاشتي كنارش .الهي قربون اون احساست بشم :

اينجام مراسم عروسي يكي از فاميل هامونه .مورخ 93/11/22 .شما 10 ماه و 25 روزه هستي :

داري با من بازي ميكني . از اول تا اخر هم بغل خودم بودي خيلي هم بچه خوبي بودي و اصلا هم اذيت نكردي .آفرين عزيزم :

 تو عروسي چشمت افتاد به يه دختر به اسم ثنا .مگه ولش ميكردي !!.كلا با بچه ها خيلي خوب ارتباط برقرار ميكني و دوست داري كنارشون باشي.اينجام معلومه كه عاشق ثنا خانم شدي و البته عكس روي لباسش :

اين عكسام مال جمعه 93/11/24 تو حياط خونمونه .هوا خوب بود تو هم بهونه ميگرفتي گفتيم بيايم هوا خوري :

اينجام من دارم با يه لوله مقوايي برات ادا در ميارم شمام كلي ميخندي .خاله فرزانم عكس گرفته ازمون 

الهي قربون خنده هاي خوشگلت برم . من و خاله عاشق اين عكستيم :

اينم يه عكس از پاهاي خوشگلت روي گل و گياه باغچه .ايده عكاسي مال من بودا چشمک :

اين عكس مال روز جمعه ست كه خونمون بودي دارم انگشتاي خوشگلتو لاك ميزنم .ولي مگه ميزاشتي ؟؟ببين با چه زحمتي پاهاتو نگه داشتم :

اينم چند فريم از شيطونياي جنابعالي .داشتيم تو آشپزخونه بهت غذا ميداديم اومدي پشت صندلي هاي ناهار خوريمون .داري با خاله فرزانه دالي بازي ميكني .الهي فداي اون بازيهاي كودكانه ت بشم :

عروسك خوشگلم اين روزا انقدر بهت وابسته شدم كه اصلا طاقت دوريتو ندارم .دوريت رو يك روز هم نميتونم تحمل  كنم .دلم ميخواد هميشه بغلم باشي و بوست كنم و باهات حرف بزنم و بازي كنم .به همه ميگم فاطيما بچمه دخترمه ..عزيز دل خاله ،هميشه خدا رو به خاطر دادن همچين هديه اي شكر ميكنم . دلم ميخواد زود بزرگ بشي .كلي برات برنامه هاي خوب دارم .كلي چيزاي قشنگ حرفاي قشنگ دارم كه ميخوام نشونت بدم و بهت بگم ..الهي هميشه در پناه حق سالم و سرحال باشي .خدانگهدارت 

 

پسندها (7)

نظرات (11)

مامان ریحانه
4 اسفند 93 1:16
سلام مهدیه جون آفرین به خاله مهربونی همچون شما 11 ماهگی فاطیما جونم مبارک در انتظار جشن تولد یکسالگی فرشته کوچولو و عکسهای قشنگش هستیم فاطیما جون چقدر دلبری میکنه ماشالله خیلی شیرین و خواستنی شده برای تموم کاراش کلی ذوق کردم مخصوصا که تمام کارهای نازنین میومد جلو چشمم مهدیه جون قدر این روزهای فاطیما جونو بدونید که دیگه برگشتی برای این روزهای شیرین نیست عکسهاش خیلی قشنگ شدن فداش بشم که انقدر کنجکاو و بازیگوش شده واسه فاطیما جون و خاله ی مهدیه ی مهربونش
خاله مهديه
پاسخ
سلام به دوست عزيزم ريحانه جان خيلي خيلي محبت داري به من و من شرمنده ميشم بخدا خوشحالم كه پستمو دوست داشتي و دنبال كردي .البته پستاي من هيچ وقت به پاي پستهاي زيبا و جالب شما نميرسه بابت همه نظراتت ممنونم .مرسي كه اومدي .نازنين زهرا رو ببوسيد
مامان سمانه
6 اسفند 93 22:13
11 ماهگیت مبارک باشه عزیزم منم اگه خاله به این مهربونی داشتم بهش وابسته میشدم ، قربون حرف زدنات عزیزم چقد تو بامزه حرف میزنی وای که چه عکسای بامزه بود منم عاشق همون عکسی شدم که شما و خاله فرزانه عاشقش شدین خیلی بامزه افتاده خوشگل میخنده
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزيزم مرسي كه اومدي .حيلي لطف داري سمانه جونم مهربوني از خودته از وقتي كه گذاشتي برام خيلي ممنونم آريسا جون رو حتما ببوس
مامان هدا
7 اسفند 93 22:13
11ماهگیت مبارک خوشگلکم عاشق این مدل حرف زدنم.خیلی باحاله راستی خاله هله هوله زیاد به این خوشگل خانم ندید
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزيزم ممنونم از پيام تبريكت اره حتما ميدوني خودت كه چقدر اين حرف زدنشون جالبه و بانمكه هله و هوله رو هم چشم سعي ميكنيم كمتر بهش بديم البته پفك و اينا بهش نميديم بيتشر بيسكوئيت اونم خيلي كم ممنون كه سر زدي بووووس
هدی (مامان آرش)
8 اسفند 93 1:35
سلام عزیزم.یازده ماهگيت مبارک باشه فاطيما جون.ایشالا تولدت عزیزم. ماشالا چه دختر شیطون و با نمکی.ماشالا چقد چیز بلد شدی.معلومه حسابی باهات کار میکنن. واقعا این بچه ها شیرینن.خدا برامون نگه داره.
خاله مهديه
پاسخ
سلام مامان مهربون مرسي از پيام تبريكت گلم اره خيلي شيطونه اين دخملي .اره عزيزم ما خيلي باهاش كار ميكنيم .مخصوصا من و چون من رو خيلي دوست داره به كاري كه دارم يادش ميدم بيشتر توجه ميكنه . اميدوارم خدا همه بچه ها رو براي ماماناشون وآرش جون رو براي شما حفظ كنه
خاله سانی
8 اسفند 93 20:15
سلام عزیزم 11 ماهگیت مبارک باشه خوشگل خانوم ای جونم که اینقدر شیطون شدی..اره مهدیه جون این وروجکا اینقدر انرژی دارن ماشا.. ادم کم میاره پیششون.خواهر من وقتی میاد اینجا استراحت میکنه بهش حق میدم.. اخیییی عزیزم نازی اینقدر نی نی رو دوست داری..خدا کوچولوی خاله مهدیه رو هم حفظ کنه لباسای عروسی رو ببین چقدر بهش میاد چقدر ناز شده هزار ماشا.. جوجوی خوشگلو ببین چجوری داره میخنده ایشا.. همیشه لبت خندون باشه عزیزم
خاله مهديه
پاسخ
سلام به روي ماه خاله مهربون اره خيلي شيطون شده اونقدر كه واسه نگه داشتنش از بس ازمون انرژي ميگره نوبتي نگهش ميداريم هههههه خواهر منم همينطوره خونمون كه مياد بچه رو نگه ميداريم تا بتونه بخوابه و استراحت كنه فدااااات خيلي لطف داري ...بنيتا جون رو از طرف من ببوس
خاله سانی
8 اسفند 93 20:18
مهدیه جون حواسم نبود نظرمو نصفه نیمه فرستادم اومد حالا شانس بیارید مثل بنیتا وقتی عقلش رسید هی نگه لاک بزنید واسم.اخه زیادیش خوب نیس ولی بنیتا همش میگه لاک بزنید الهی قربون دالی کردنت..همه عکساتم مثل همیشه خوشگل بودن عزیزم
خاله مهديه
پاسخ
اره عزيزم اينم خيلي دوست داره لاكش بزنيم .وقتي هم بهش ميگيم فاطيما لاكاتو ببينيم؟؟ پاهاشو بالا ميكنه و پاچه ي شلوارشو تا زانو ميكشه بالا ما هم كلي ميخنديم مرسي عزيزم ازينكه بهم سر زدي ...بابت نظراتت ممنونم
مامان نیلوفر
14 اسفند 93 15:58
ماشاالله به این فاطیما خانم گل شیطون.دیگه چیزی تا تولدت نمونده کارهاش خیلی شیرین و بامزه شده خدا حفظش کنه
خاله مهديه
پاسخ
ممنون عزیزم آره چیزی نمونده تا تولد این وروجک خدا نیلوفر جون رو هم حفظ کنه
مامان آنیل
22 اسفند 93 22:55
120 ساله بشی عزیزم، من و آنیل خیلی شما و خاله جونتو دوست داریم به امید شادیهای شما.
خاله مهديه
پاسخ
سلام به به مامان آنیل گل ممنونم عزیزم من و فاطیمام خیلی شما و نی نی جون رو دوست داریم .الهی شمام همیشه خوش و خندون باشید
مامان آنیل
27 اسفند 93 17:46
فاطیما جان ، خاله جونی یک سالگیت مبارک ، زنده و پاینده باشی انشالله .
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ازت گلم تولد آنیل جونم که نزدیکه پیشاپیش تولدشو تبریک میگم بووووس
مامان نیلوفر
28 اسفند 93 16:22
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سال نو پیشاپیش مبارک
شيك پوش
11 فروردین 94 13:33
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com