فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

عصر يك روز جمعه ...

1393/4/8 1:20
نویسنده : خاله مهديه
241 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز جمعه بود و تو خونه ما بودي ...من هم كه فارغ از هر چي امتحان بودم حسابي باهات بازي كردم و بوست كردم و خلاصه خوررردمت ..عصر هم كه رفتي حمام و بعدشم با خاله فرزانه رفتيم حياط و  اين عكسارو ازت گرفتيم خداروشكر سر حال بودي و عكساي خوبي از آب در اومد :

الهي قربون شلوار خوشگلت برم ...ماماني برات اين شلوار رو دوخته .. خيلي با نمكه ...

 

من دارم ميرم بيرون كسي نميخواد با من بياد؟؟؟

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان نیلوفر
8 تیر 93 10:02
خاله از حالا پا تو کفش بزرگترها میکنی
مامان نیلوفر
8 تیر 93 12:11
آمد رمضان هست دعا را اثري دارد دل من شور و نواي دگري ما بنده عاصي و گنهكار توييم اي داور بخشنده بما كن نظري التماس دعا
خاله مهديه
پاسخ
آمین ...محتاجم بدعاتون
حمیده
18 تیر 93 11:47
وای که چقدر ناری