فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

قدمت مبارك

1393/3/15 3:31
نویسنده : خاله مهديه
267 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم ، بعد از مرخص شدن از زايشگاه اومدي خونه ما تا ما خاله ها و ماماني حسابي ازتون مراقبت كنيم  . خوشبختانه ورودت به خونمون مقارن شد با تعطيلات نورزوي و من ازين بابت حسابي خوشحال بودم كه سر كار نميرم و ميتونم پيش عروسك قشنگم بمونم ...روزاي خيلي خوبي بودن ... هرگز فراموششون نميكنم ...انگار خدا دنيا رو بهم داده بود .سر سجاده نماز كلي از خداي عزيزم تشكر كردم و از خوشحالي گريه كردم ....خلاصه كه همه حسابي سرگرمت شده بوديم و زمان از دستمون خارج شده بود .بر خلاف سالهاي قبل كه دم عيد همش مشغول تماشاي برنامه هاي تي وي بوديم ولي عيد امسال كسي تي وي روشن نميكرد آرام...آخه خودت يه سينما بودي عزيزم .آدم دلش ميخواست بخوردت ..مخصوصا كه بابات خيلي خيلي خوشحال بود .شب اول كه تقريبا تا صبح بيدار بوديم چون بايد تو شير خوردنت به مامان كمك ميكرديم اون گريه هاي نازت هم زيباترين آواي زندگي من بود و هست ...محبت

اين دسته گل رو بابات موقع ترخيصتون از زايشگاه به مامان الهه هديه داد 

توي اين عكسها 3 الي 4 روزه هستي عزيزم :

اينم دايي محمد حسين يه دوني دايي شما تو اين دنيا ...

 

شلوارشو نيگا توي جوراباشه آرام آخه از بس پاهات كوچيك بودن جورابات اندازت نبودن مجبور بوديم !!!

اينجا بغل ماماني هستي داري شير خشك ميخوري آخه مامان روزاي اول شير نداشت غمگین

اندازه عروسك خاله اي جالبه نه !!! تازه فكر كنم عروسكه از تو بزرگتره

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)