فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

فاطيما به روايت تصوير

1393/3/23 1:43
نویسنده : خاله مهديه
479 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

توي اين عكسهاي بالا 6 روزه هستي 

9 روزگي 

اين عكس بالايي مال روزيه كه ديگه داشتين ميرفتين خونه خودتون...هممون دپرس بوديم ..من اون شب كلي دلم برات تنگ شد ..همش آهنگ غمگين گوش ميكردم ....غمگین فكر كنم 23 روزت بوده 

24 روزگي 

اينجا 26 روزه هستي اين ساكي هم كه توش خوابيدي ساك خواب نوزادي مامانته هنوز نو مونده با همون رختخواباش ..منم رفتم از تو پاركينگ آوردم و ازت عكس گرفتم ...

 

32 روزگي در حمام 

لطفا براي ديدن ادامه عكسها به ادامه مطلب برين 

   

 

 

 

 

واي عزيزم اينجا با اين آقا خروسه چه با نمك شدي !!

عزيزم انقدر اين عروسك پوه رو دوست داري كه هر وقت ميذاريم جلوت از ذوقش دست و پاهاتو تكون ميدي ..مامان الهه هم هروقت ميخواد تو رو خوابت كنه اينو ميذاره جلوت تا نگاهش كني ميگه باهاش هيپنوتيزم ميشي!!!

 

واي من عاشق اين 4 تا عكسم ...خيلييييييي عسل شدي ... يك ماه و 24 روزه بودي عزيزم 

توي اون عكس آخري دايي محمد داره باهات حرف ميزنه تو هم داري گوش ميكني 

 و اما انواع ‍ژست دست خوردن :

 

 

 اينجا ديگه سير شدي فكر كنم ..خوشمزه بود دستات خاله؟

واي فقط ميخوام بخورمتتتتتتتتتتت........

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

خاله جون
27 خرداد 93 11:24
لینکت کردم لطفا لینکم کن