فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

روروك فسقلي

1393/3/30 2:44
نویسنده : خاله مهديه
227 بازدید
اشتراک گذاری

اينجا دو ماه و 10 روزه هستي ...ازونجايي كه بنده آرزوهاي بسيار زيادي براي شما دارم در اين سن شما رو سوار روروك نموده كه البته با مخالفتهاي شديد ماماني ومامان الهه مواجه شدم !!!خندونک كه اي واي الان روروك خيلي براش زوده ..كمرش درد گرفت ..مهره هاي كمرش از هم فاصله پيدا كرد و خلاصه ازين حرفا !!! ولي من بهشون قول دادم كه هيچ اتفاقي برات نمي افته و فقط چند تا عكس ازين دردونه ميگيرم ...توي همه اين عكسا دستم زيز بدنت بود كه اذيت نشي ...عاشق اين ژستاتم عزيزم ...فدات بشم همچين قيافه گرفتي كه انگار پشت پورشه نشستي !!!آرام

 

پسندها (6)

نظرات (1)

خاله محمدطاها
2 تیر 93 8:49
سلام خاله جون چه عجله ای حالا صبر کن بزرگ بشه چه کارا که نکنه .............. فاطیما جون خیلی نازه خدا حفظش کنه خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشید به ما سر بزن خبر بده
خاله مهديه
پاسخ
سلام ممنونم از لطفتون من شما رو لینک کردم لطفا من رو هم لینک کنین بوسس