فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

آتليه خاله در خانه !

1393/3/30 0:37
نویسنده : خاله مهديه
222 بازدید
اشتراک گذاری

ازونجايي كه من خيلي به هنر عكاسي علاقه دارم يه روز تصميم گرفتم توي خونه با كمترين امكانات برات يه آتليه كوچيك درست كنم و ازت چند تا عكس بگيرم ...

حالا بماند كه سر گرفتن اين عكسها چه پدري از من دراومد!!! آخه نميشد اون ژستي رو كه ميخوام ازت بگيرم يا همش گريه ميكردي يا وول ميخوردي !!! منم مجبور شدم با پستونك سرگرمت كنم عزيزم ...

ماماني و مامان الهه هم مگه اجازه ميدادن من به اين آسونيا لباس از تن تو دربيارم؟؟؟!!ميگفتن سرما ميخوري!!حالا فكر ميكني دماي اتاق چند بود؟؟دقيقا نميدونم ولي دماش مثل دماي سونا بود!!!

توي اين عكسا هنوز دوماهه نشدي گلم :

اينجا داري با چه تعجبي داري به كفشدوزكت نگاه ميكني !!

 


 

اينجا يه روز ديگه ست ...خواب بودي منم از فرصت استفاده كردم :

2 تا عروسكاي من !!!

د

اين عكس با پلنگ صورتي هم فكر دايي محمد حسينه 

يه چمدون قديمي توي خونه داشتيم كه تونستم ازش سوژه بگيرم :

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

خاله سانی
30 خرداد 93 21:41
عکسای خوشگلی گرفتی عزیزم.خیلی قشنگن
خاله مهديه
پاسخ
واقعا"؟؟ممنونم از نظر لطفت خاله مهربون بوس
باباوحیدومامان ارزو
13 تیر 93 14:22
سلام مامان نیکاجون هستم ممنون که از وبلاگ دختر کوچولوی من بازدید کردی عکسای نازی گرفتی واسه فاطیماجون اسفند دود کن
باباوحیدومامان ارزو
13 تیر 93 14:33
سلام من مامان نیکا هستم واسه فاطیما جون اسفند دودکنید
خاله مهديه
پاسخ
مرسی ازینکه سرزدین ...چشم عزیزم در اولین فرصت که بیان خونمون این کار رو انجام میدم دوست عزیز در ضمن لینکتون کردم لطفا من رو هم لینک کنین