فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

سيسموني فسقلي

1393/3/12 0:33
نویسنده : خاله مهديه
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

تك تك اينا رو من و آبجي الهه و خاله فرزانه و ماماني با عشق خريديم ...من انقدر موقع خريد اين وسائل توي مغازه ها ذوق ميكردم كه فروشنده ها ميگفتن تو كه از مامان بچه بدتري !!! 

اين تاپ شورت اولين چيزي بود كه برات خريديم .البته دست خاله فرزانه درد نكنه مال موقعيه كه جنسيتت هم معلوم نبود ...

 

لطفا براي ديدن بقيه عكسها به ادامه مطلب برين ...

اين لباساي چند تيكه رو خودم از تهران برات خريدم ...

اين لباس نارنجي رو مامانت خيلي دوست داره وقتي بدنيا اومدي اين لباس تنت بود 

      

                                                             اين پتو سليقه دايي محمد حسين هست كه خيلي هم خوشگله

عاشق اين كفشدوزكت هستم ... شكل خودته ناز و ماماني ...ههههه

   

اين پالتو كه البته الان نيمه تمومه رو مامان و ماماني با هم دوختن ..چه قشنگ شدهههههه

 

اينم جعبه جقجقه هات كه خيلي هم دوستشون داري 

  

 

 

اينم لوازم التحريراي خوشگلت عزيزم 

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

کودک ايراني
13 خرداد 93 16:13
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! --
کودک ايراني
13 خرداد 93 18:35
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. از بين کساني که نظر درج ميکنند ، به قيد قرعه به سه نفر کارت شارژ تلفن همراه هديه داده ميشود! قرعه کشي جمعه 16 خرداد ساعت 20 انجام شده و نتيجه آن به اطلاع همه ميرسد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! -----
مامان نیلوفر
14 خرداد 93 9:41
سلام .قدم نو رسیده مبارک باشه.و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه فاطیما جون مشخصاتش با کوچولوی من تقریباً مثل همه، دختر من هم صبح 9و50 دقیقه ، قد48،وهمان وزن بدنیا آمده البته 6 ماه بزرگتره خوشحال میشم به وبلاگ ماهم سر بزنید
مامان نیلوفر
15 خرداد 93 11:55
سلام من لینکتون کردم ممنون که به ماسر زدید
مامان نیلوفر
15 خرداد 93 18:08
سلام لینک شدی عزیزم
خاله جون
27 خرداد 93 11:22
وب قشنگی داری فسقلی تون خیلی نازه ب منم سر بزن منتظرتم
خاله مهديه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم ...حتما سر میزنم تشکر