فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

يادي از كودكي ها

1393/5/22 1:49
نویسنده : خاله مهديه
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

يادش بخير بچگيهام 

چه روزاي شادي بودن ...چقدر دلتنگ اون روزها شدم ...اون روزهايي كه فارغ از هر چيزي بودم 

چقدر خوش ميگذشت ....توي حياط قديمي خونه بابا بزرگم ..بازي با خواهرهام وبا پسر خاله ها و دخترخاله ها 

شنا كردن توي اون حوض يزرگ..گاهي با هم قهر ميكرديم تا قيامت و لخظه اي بعد قيامت ميشد !!!

يادش بخير ..چه فصل ساده اي بود ...نه دروغي بود نه كلكي ..دنيام خلاصه شده بود توي خاله بازي با عروسكام  ..و چند تا استكان و نعلبكي... و سماوري كه توي خيالم هميشه قل قل ميكرد ...

تنها غصه و دلتنگيم عروسكام بودن كه گاهي وقتها مريض ميشدن و من بايد ميبردمشون دكتر 

اون روزا رو خيلي دوستشون داشتم ...كاش ميشد برگردم و بچگيهامو در آغوش بگيرم .

دلم براي وقتايي كه مادرم موهامو شونه ميكرد و گل سر ميزد تنگ شده 

دلم براي كارتونهاي كودكي براي وقتايي كه تلويزيون فقط 2 تا كانال داشت تنگ شده 

دلم براي ميز و نيمكتهاي مدرسه و بوي كتاب دفترام تنگ شده 

دلم براي بچگيام تنگ شده ...يادش بخير بچگيام 

اينم چند تا عكس از بچگي خودم  كه همه ميگن فاطيما شبيه اين عكساس :

 

توي اين عكسهاي بالا 6 ماهه هستم و اين عكس پاييني يك سالم بوده :

اينم دايي محمد حسين وقتي 6 ماهه و يكساله بوده (14 سال قبل) :

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

دايي محمد حسين
22 مرداد 93 2:10
سلامي به گرمي آفتاب به خواهر گلم كه عكس هاي بچگي بنده رو در وبلاگ قرار داد تا من هم چنان افسوس كودكي خود را بخورم.همه ي اين خاطره هايي كه شما تعريف كردي رو من يادم نمي آد يا اصلا به دنيا نيومده بودم .خيلي آرزو داشتم كه خونه ي بابا بزرگ رو مي ديدم و با شما ها بازي ميكردم.صد حيف كه من كمي دير به دنيا اومدم يا به عبارتي بابا بزرگ زود چشم از دنيا فرو بست.خب ديگه سرتو درد نيارم آبجي .ممنون از اين كارت.خداحافظ.
خاله مهديه
پاسخ
درسته که تو اون روزها نبودی ولی همین الان هم میتونی در کنار خونوادت و در هر لحظه که هستی برای خودت خاطرات خوبی داشته باشی ...مثل خاطره خوش بدنیا اومدن فاطیما و با هم بودنتون .. در ضمن قابل شمارو نداره فقط حیف که عکسا زیاد کیفیت نداره
خاطره
23 مرداد 93 1:43
سلام مهربونم خاطرات کودکی اصولا بهترین و زیباترین تصویرها برای من است .. خوش به حال فاطیما که شما رو داره ... بووووووووس سلام خاطره جون ...خيلي لطف دارين .... ممنون كه به وبم سر زدين