فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

يه اتفاق بد

1393/5/23 1:23
نویسنده : خاله مهديه
291 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه امشب از وبلاگ يكي از ني ني وبلاگيها مطلع شدم توي سانحه سقوط هواپيماي چند روز

پيش، يكي از بچه هاي ني ني وبلاگ به نام آوينا كه 2 سال و 10 ماهه بوده همراه با پدر و مادرش

رفتن پيش خدا ....

واي چقدر سخته ...خيلي حالم بد شده ...چه دنياي بدي داريم 

بغض گلومو گرفته ...وقتي ميري وبلاگش آوينا با همون زبون شيرينش شعر يه توپ داره قلقليه رو

ميخونه ...,واقعا دردناكه 

از خداوند شادي روح آويناي عزيز و كوچولو و پدر و مادر از دست رفتش رو خواهانيم ...

عكس آوينا :                              آدرس وبلاگ :avina2011.niniweblog.com

پسندها (6)

نظرات (3)

zakieh
24 مرداد 93 0:05
سلام مهديه جون چقدر ناراحت شدم واي چقدر سخته روحشون شاد
خاله مهديه
پاسخ
آره واقعا سخته من كه نتونستم جلوي اشكامو بگيرم رفتي وبلاگشو ببيني؟؟
خاله سانی
26 مرداد 93 14:03
خیلی تاسف انگیز بودموهای تنم سیخ شدروحشون شاد
zakieh
28 مرداد 93 0:03
سلام اره وبلاگ و ديدم خيلي ناراحت شدم