فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

روز دختر مبارك عزيزم

1393/6/7 0:11
نویسنده : خاله مهديه
556 بازدید
اشتراک گذاری

فاطيماي عزيزم ...

خوشگل خاله... 

قلب بيرون از تنم ...

قند و عسل خاله ...

سنگ صبور روزهاي آينده مامان ... 

دختر ناز و دوست داشتني 

اين پست رو گذاشتم تا روز دختر رو بهت تبريك بگم ...

الهي دورت بگردم ... دلم ميخواد انقدر روزها و شبها زود سپري بشن و تو بزرگ بشي...

بشي يه دختر سه يا چهار ساله و من موهاي نرم و زيباتو ناز كنم و ببافم ..و بعد يه گل سر ناز و صورتي بزنم به گوشه موهات تا ماه تر بشي 

. دلم ميخواد بزرگ بشي بهم بگي : خاله منو دوست داري؟؟؟

و من بوست كنم  و در حالي كه توي بغلم فشارت ميدم و  گونه هاي گرمتو روي گونه هام ميذارم بگم عزيز دلم من عاشقتم... دوست دارم اندازه همه تار موهات ...

دلم ميخواد وقتي بزرگ شي بگي : خاله ميشه برام نقاشي بكشي؟؟

و من عكس يه خونه يه درخت يه خورشيد تابون و يه دختر كوچولوي خوشگل و خندون مثل خودت رو بكشم ...

اونوقت تو ازم بپرسي خاله اون دختره كيه كشيدي ؟؟

منم بگم اون تويي عزيزم ... تو هم بخندي و بعد هر دومون نقاشي رو روي ديوار بزنيم ...

دلم ميخواد روزي برسه كه تو رو روي پاهام بشونم و باهات درد و دل كنم 

تو هم با اون چشماي درشت و معصومت توي چشام زل بزني

و بعد با اون دستاي كوچيكت منو ناز كني...

و بگي خاله غصه نخور من كه باهاتم ...بعد با اون لباي ماهت بوسم كني ...و من همه غصه هام يادم بره 

دلم ميخواد وقتي رفتي مدرسه مشقاتو نشونم بدي

و ازم بپرسي خاله قشنگ نوشتم ؟؟؟

منم بگم : اره عزيزم خيليييي خوشگل شده من اگه معلمت بودم به جاي به دونه بيست ده تا بيست بهت ميدادم ....

دلم ميخواد وقتي بزرگ شدي و واسه خودت خانمي شدي سر سفره عقد، خودم بالاي سرت برات قند بسابم ....واي كه تا اون روز چقدر بايد صبر كنم ....

فاطيماي من، با اينكه قبل از اومدنت خيلي براي اومدنت مشتاق بودم ولي فكر نميكردم تو رو انقدر دوست داشته باشم ..انقدر عاشقت باشم ... انقدر از دوريت دلم برات تنگ بشه ...

فداي همه وجودت بشم كه انقدر شيرين و دوست داشتني هستي ...عزيزكم نميدونم وقتي بزرگ بشي تو هم منو دوست خواهي داشت يا نه ولي اينو بدون كه من خيلي دوست دارم و دلم ميخواد همه خوشي ها و شادي هاي دنيا مال تو باشه ....

روزت مبارك غنچه رز خاله 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان نیلوفر
7 شهریور 93 11:08
عزیزم روزت مبارک
خاله مهديه
پاسخ
ممنونم عزيزم
خاله سانی
8 شهریور 93 12:20
سلام عزیزم روز شما و فاطیما کوچولو مبارک باشه ایشا.. خدا واسه هم حفظتون کنه
خاله مهديه
پاسخ
مرسی عزیزم ...روز شما و بنیتا جون هم مبارک