فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

ماه رمضان امسال و وجود قشنگ تو

1393/4/23 0:21
نویسنده : خاله مهديه
243 بازدید
اشتراک گذاری

فاطيماي عزيزم پارسال همين روزها بود كه متوجه شديم قدمهاي كوچيكتو توي دل مامان گذاشتي ...يادم هست دو روز قبل از ماه رمضون بود ..من سر كار بودم ...اون روز البته اگه خدا قبول كنه من روزه گرفته بودم ...محل كارم مشغول كار بودم كه مامان بهم زنگ زد ..گريه ميكرد گفت مهديه يه چيزي بگم باور نميكني؟؟ جواب آزمايش الهه  مثبته ...الهه حامله ست ...واي خدا اين به معني برآورده شدن آرزوي چندين و چند ساله من بود ...باور نميكردم فكر ميكردم دارم خواب ميبينم ..آخه توي اون مدت هفت و سال و خرده اي هزار بار ازين خوابها ديده بودم ولي هرگز فكر نميكردم كه روزي روياي من به حقيقت پيوند بخوره ..فقط دلم ميخواست از خوشحالي جيغ بزنم فرياد بزنم ولي چون همكارا و رئيس اونجا بودن نميشد ...اون موقع من دست همكارم رو  از خوشحالي محكم فشار دادم  و با حالت عجيبي و صدايي آهسته كه با ذوق سرشاري همراه بود گفتم خانم ... خواهرم حامله ست خواهرم حامله ست ..جواب آزمايشش مثبت بوده ... اونم خيلي خوشحال شد و بهم تبريك گفت ... ازون روز تا وقتي بدنيا اومدي ما خيلي خيلي خوشحال بوديم و هميشه مراقب تو و مامانت بوديم تا تو سلامت بدنيا بياي ...

خداي مهربونم هنوز به خاطر نعمتي كه به ما دادي تو رو شكر ميكنم ..گاهي وقتي به اين عروسك زيبا نگاه ميكنم هنوز نميتونم باور كنم اين موجود عزيز و دوست داشتني كه وجودش هم دلمون هم خونمون رو گرم و منور كرده هموني باشه كه من يا بهتر بگيم ما سالها به خاطرش در حسرت بوديم...صادقانه بگم قبل از اينكه خواهرم بچه دار بشه وقتي بچه هاي فاميل يا كس ديگه اي رو ميديدم حسرت ميخوردم كه اي كاش خواهر من هم ميتونست مادر باشه ...وقتي ميديدم خواهرم ازين مطب به اون مطب با تمام وجودش خواهان يه بچه ست و هيچ جوابي نميگيره تموم غصه هاي دنيا به دلم ميومد ....خداي عزيزم واقعا نميدونم ازت بابت اين نعمت قشنگي كه بهمون دادي چطوري شكر گذار باشم ...اميدوارم همه اونهايي كه در حسرت داشتن اين فرشته هاي قشنگ و كوچولو هستن خيليييييييي زود به آرزوشون برسن ...

فاطيماي عزيزم اولين ماه رمضون عمرت مبارك قول بده واسه همه اونايي كه چشم انتظاري ميكشن دعا كني كه خدا دومنشون رو هر چه زودتر سبز كنه ....آمين 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

خاطره
23 تیر 93 19:02
مهدیه جونم چقدر مهربونی مرسی از آرزوی قشنگت فدات بشم خاطره جونم لطف داري ... من به خاطر ماجراهاي خواهرم سر بچه دار شدن همه اونايي كه در انتظار بچه هستن رو درك ميكنم ... خاطره جون امشب موقع اذون خيلي برات دعا ميكنم اميدوارم به خواسته ت برسي بوسسس
مامان هدا
25 تیر 93 12:03
خدا حافظ فاطیما جان باشه بچه تو این سن خنده هاش خیلی شیرینه ان شاالله به هرکسی که بچه نداره تو این شبای قشنگ خدا نگاهی بکنه
خاله مهديه
پاسخ
امشب شب قدره ...دعا ميكنم براي همه چشم انتظارها مامان هدي الهي خدا ني ني تون رو براتون نگه داره خيلي لطف كردين ازينكه به وبلاگم اومدين ... التماس دعا
خاله سانی
25 تیر 93 19:20
عزیزم خیلی زیبا احساساتت رو بیان میکنی وقتی میخوندم اشک تو چشام جمع شد.از صمیم قلب ارزو میکنم که خدا واسه هم نگهتون داره و همیشه شاد باشید و همیشه ازین اتفاقای خوشایند واستون بیفته
خاله مهديه
پاسخ
ممنونممممم خاله ساني شما لطف دارين عزيزم ...منم از خدا ميخوام كه همه عزيزانتون رو براتون نگه داره و هميشه در كنار هم در آرامش و خوشي زندگي كنين ..بووووووس