فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

امشب را قدر بدانيم ...

1393/4/25 20:12
نویسنده : خاله مهديه
212 بازدید
اشتراک گذاری

خداي عزيزم... امشب... همان شبي كه بهترين ماهش خواندي... همان شبي كه فرشتگانت را با بندگانت همنشين نمودي در همان شبي كه دلها بي قرار توست با تو حرفها دارم ... امشب در دلم غوغايي ست و تمام وجودم عبوديت تو را فرياد خواهند زد ...امشب ميخواهم با همه وجودم تو را بخواهم تو را صدا كنم و براي همه ملتمسان درگاهت آرزو كنم تا گوشه اي از نگاه مهربانت را سايه بان دلهايشان كني ... خدايا از تو ميخواهم امشب به چشم انتظاري چشم انتظاران پايان دهي ..آمين

خداي من خودت به حق اين شبهاي عزيز به كودكان بي گناه و بي پناه فلسطين عنايتي بفرما و همه آنها را از چنگال ظلم و ستم رهايي بخش ...آمين 

پسندها (6)

نظرات (6)

maman leyla
25 تیر 93 23:26
سلام خاله مهدیه وبلاگتون رو دیدم وبلاگ خوبیه. مطمئنا دلنوشته هات بهترین هدیه برا فاطیما کوچولو هست
خاله مهديه
پاسخ
سلام عزیزم ...متشکرم ازینکه به وبلاگ من سر زدین و برای خوندنش وقت گذاشتین...امیدوارم فاطیما جونم یه روزی همه اینا رو بخونه و بدونه که چقدر دوستش دارم ...
مامان صفورا
26 تیر 93 0:28
آمین یارب
پدر و مادر آروین کوچولو
26 تیر 93 17:56
الهی آمین
پدر و مادر آروین کوچولو
26 تیر 93 17:58
سلام عزیزم ممنون که پیشمون اومدید و نظر زیباتونو به یادگار برامون ثبت کردید با افتخار ما بهتون پیوستیم خدا به حق همین شبهای عزیز فاطیما جون و همه عزیزانتونو براتون در پناه خودش سلامت و تندرست نگه داره از طرفم فاطیما جون نازنینو ببوسید سلام ...از اينكه به وبلاگم سر زدين خيلي متشكرم ...براي آروين جون هم از ته دل آرزوي سعادت و شادكامي رو دارم ...خدا شما مامان و باباي خوب و مهربون رو هم خفظ كنه
نیلوفر
27 تیر 93 19:15
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان فرشته كوچولو
30 تیر 93 3:35
سلام ماشالا به اين فاطيما خانم خدا ايشالا واستون حفظش كنه
خاله مهديه
پاسخ
سلام متشکرم دوست عزیزم ...انشااله نی نی شمام سالم و سلامت بدنیا بیاد و دلتون رو شاد کنه