فاطیما عروسک خالهفاطیما عروسک خاله، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

فاطيما همه اميد من

4 ماهگيت مبارك

1393/4/27 19:12
نویسنده : خاله مهديه
250 بازدید
اشتراک گذاری

فاطيما جوني من امروز 4 ماهه شد ...4 ماهگيت مبارك عزيزم 

الان كه دارم اين پست رو ميزارم خونه ما نيستي و خيلي هم دلم برات تنگ شده ...دوست دارم هر لحظه كنارم باشي و فقط نگاهت كنم و از شيرين كاريهات لذت ببرم...

عشق خاله ميخوام فعاليتهاي جديدتو برات بنويسم :

تازگيا وقتي ببيني كسي خوراكي يا غذايي رو ميخوره كلي ذوق ميكني و دست و پاهاتو تكون ميدي و دلت ميخواد ازون غذا يا خوراكي بهت بديم . دو شب پيش كه خونه ما بودي مامانم بهت كمي موز و آلو و انگور و اب هندونه داد كه خيلييييي هم دوست داشتي ...مخصوصا آلو رو ..دست مامان بزرگ رو نگه داشته بودي و آلو رو ميك ميزدي...حالا بخور كي نخور 

به بابا و مامانت خيلي علاقه پيدا كردي و حتي اگه از فاصله دور هم اونا رو ببيني يه لبخند حيلي خوشگل تحويلشون ميدي...

وقتي يكي دستاشو به طرفت مياره كه بخواد بغلت كنه و بهت ميگه بيا تو هم دستاتو مياري به طرفش كه يعني ميخوام بيام بغلت 

اگه يكي باهات حرف بزنه تو هم تا كلي وقت باهاش حرف ميزني و دل همه رو ميبري البته معلوم نيست به چه زبوني حرف ميزني چيني؟؟ ايتاليايي ؟؟ هم زمان با حرف زدن صورت طرف مقابل رو هم لمس ميكني البته گاهي اوقات هم چنگ ميندازي !!!چشمک

يه كار خيلي جالبي كه ميكني و باعث خنده ما هم ميشه اينه كه وقتي مامان جونت بهت شير ميده بعداز سير شدن و در آوردن سينه از دهان ،يهويي زور ميزني كه از جات بلند شي و به حالت نشسته در مياي ..خيلي اين كارتو دوست داريم

و يه چيز خيلي عجيب اينكه با اينكه اينهمه توي اين چند ماه شديدا به پستونك علاقه داشتي ولي ديگه دوسش نداري و خيلي خيلي كم توي دهنت نگهش ميداري مثلا فقط چند ثانيه بعد ميندازيش بيرون ...مامان الهه ازين بابت هم ناراحته هم خوشحال خوشحال چون ميگه حالت دهنت با خوردن پستونك عوض ميشد آرامناراحت ازينكه خب يه وقتايي به هر حال بچه ساكت كن خوبي بود غمگین

خيلي دوست دارم عزيزم ....ايشالا در اسرع وقت چندتا عكس جديد هم ازت ميذارم 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

ایهان سلطان ماه
27 تیر 93 20:05
سلااااااااااام فاطیما جون 4 ماهگیت مبارک عزیزم.به پسمل منم سر بزنید.منتظرم.حتما هاااااااااااا
خاله مهديه
پاسخ
سلام ممنون كه اومدين به وبلاگم ...چشم حتما سر ميزنم
مامانی و بابایی
30 تیر 93 16:18
سلام خوشکل چهارماهگیت مبارک ایشالا صد و بیست سال عمرکنی با خاله خونه من و تاراو بابایی هم بیایین خوشحال میشیم
زهرا
2 مرداد 93 9:59
4 ماهگیت مبارک عزیزم اگه دوست داشتی لینکم کن ممنونم عزیزم ..لینک شدین